2011. április 4., hétfő

Kavargó lázas emberek...



Nos, mivel is kezdjem...

Talán azzal, hogy egy káosszal teli világban élünk, amiben ha valaki nem milliomos, akkor nem tud boldogulni...

Ezt hiszi mindenki általában, és csak szenvednek, mert semmi nem jön össze, viszont általában nem látnak az emberek, és csak várják a CSODÁT...
Nos fel kell világosítsam őket, hogy vannak csodák, akármennyire úgy érezzük, gondoljuk, hogy nincsenek... Nem olyan dolgokra kell gondolnunk, ha csodákra gondolunk, hogy hirtelen gazdag leszek, vagy egyéb ilyen vagy hogy egyik pillanatról a másikra 180 fokos fordulatot vesz az életünk, bár ezek is megtörténhetnek...
A csodák azok a dolgok, amiket általában az emberek nem tudnak értékelni, nem veszik észre...

Az, hogy minden nap kisüt a nap a maga varázslatos, mámoros vörös-narancssárga-lila-rózsaszín színőrületével az igenis CSODA! Vagy az, hogy vannak olyan dolgok, amiket pénzért nem lehet megkapni, mint például az igaz barátság, vagy a szerelem, minden érzés, érzelem, mely megadatott az embernek és csak az övé, amit nem lehet elvenni tőle, ezek a mindennapos élet CSODÁI!!!



Nagyon sokszor úgy érezzük ezek a dolgok nem elegek ahhoz, hogy a szar világ negatív dolgaival szembeszálljanak, de ez nem igaz! Mert sokkal többet érnek ezek a dolgok, minthogy a világ győzzön, és hogy feladjuk a harcot az életben maradásunkért…
De mindig van miért élni!!!
Most egy elég morbid gondolatot fogok leírni…
Ha nem tetszik ez a világ, akkor nem az a megoldás, hogy kivonom magam belőle és öngyilkos leszek, mert akkor A VILÁG NYERT!
Küzdeni kell!
Nézzétek meg a Titok c. filmet vagy olvassátok el a könyvet… Pont arról szól, hogy olyan a világ, olyan az életünk, amilyennek mi alkotjuk, mert az univerzum arra reagál amit mi teszünk, gondolunk, hiszünk… vagyis a vonzás törvénye, ha pozitív energiát küldünk az univerzum felé akkor mi is azt fogunk kapni…
Nah jó ez egy olyan dolog, amit én se teszek meg, de mégis én felfogtam, hogy érdemes életben maradni, hogy vannak olyan dolgok, emberek, amikért akikért érdemes élnem…
Vagy van egy olyan lehetőség is, hogy létrehozok magamnak egy saját kis világot, amit én irányítok, asszem ekkor leszek „bolond”… De inkább legyek bolond, mint halott…
Én ezt így látom…
Kell mindenkinek egy olyan dolog, amivel kiadhatja magából az ember a negatív dolgokat… legyen az a tánc, az éneklés, vagy a művészetek egyéb ágai, de nem szabad magunkban hagyni, mert felemésztenek…
Nagyon sok időmbe telt, hogy ezt így felfogjam, de most már tudom, hogy tényleg így van!
Nos ezt a bejegyzést igazából azért írtam meg mert vannak olyan emberek közvetlen vagy közvetve a környezetemben, akiknek mostanában egyre több negatív gondolat és az öngyilkosság  jár a fejében és megpróbáltam most leírni nekik, hogy nem szabad ezt és nem szabad megtenni sem…
Aki ismer, tudja nagyon jól, hogy az életem rohadt szar, de mégis így látom a dolgokat és hátha ez segít másoknak, mert én másokért élek főleg, mármint mindig inkább a körülöttem levő embereknek akarok jót és nem magamnak…

4 megjegyzés:

  1. tetszik :) a titok cimű filmet meg már megnéztem és igen igy van amit sokáig elhiszünk azt meg is kapjuk nekem már bejött :) persze nem minden esetben... és nyitott szemmel kell járni, hogy lássuk az élet apro csodáit :)

    VálaszTörlés
  2. Te is TITOkzatoskodsz már :DD ez már mindenkihez eljut :)

    VálaszTörlés
  3. nálam is már egy ideje :D de van benne igazság :)

    VálaszTörlés